Ooracupunctuur

Home / Acupunctuur / Ooracupunctuur ( auriculotherapie)

Ooracpunctuur kan worden ingezet voor een breed scala aan klachten

Ooracupunctuur is effectief bij het reduceren van pijnklachten of het verminderen van klachten.

Met ooracupunctuur kunnen verschiedene klachten, aandoeningen en symptomen met succes worden behandeld (ook psychische klachten). Een kleine greep hieruit: Afvallen, Zwanger worden, Tinnitus, Roken, Eczeem, Migraine, Stress, Hernia, Overgang, Haaruitval, Schildklier, Slaapproblemen, Artrose, Hoge bloeddruk, Tenniselleboog.

Ooracupunctuur een doeltreffende aanvulling op de bekende manieren van pijnbestrijding, daarnaast voel je je fitter, rustiger en de spierspanning vermindert.
of heeft u vragen over ooracupunctuur?

Waarom Oor acupunctuur

• Oor acupunctuur helpt Oor acupunctuur helpt bij klachten zoals overgewicht, oorsuizen, verslaving, eczeem, migraine, stress, hernia, rugpijn, overgang, haaruitval, slaapproblemen, reuma en hoge bloeddruk.
  • Oor acupunctuur bijna geen bijwerkingen Het grote voordeel van oor acupunctuur is dat het bijna geen bijwerkingen heeft.
  • Oor acupunctuur verbetert de energiebalans Oor acupunctuur behandeling verbetert uw gehele energiehuishouding waardoor u zich snel fitter en gezonder voelen.
  • Oor acupunctuur werkt preventief Oor acupunctuur heeft een preventieve werking waardoor u veel klachten voor kunt zijn.
  • Oor acupunctuur vergroot de weerstand De natuurlijke weerstand wordt vergroot met behulp van een oor acupunctuur behandeling.
  • Oor acupunctuur verhoogt de pijngrensDe pijngrens wordt verhoogt met behulp van oor acupunctuur
  • Oor acupunctuur stimuleert de levenslust Met behulp van oor acupunctuur wordt de levenslust gestimuleert